09 august 2010

Zarnesti-Cheile pisicii-Brusturet, 10 iulie 2010

Planul era sa urcam pana la refugiul din Funduri, sa innoptam acolo si, a doua zi, sa facem creasta sudica si sa coboram catre Grind; din cauza unor instrumente de tortura numite impropriu bocanci, ne-am multumit cu o plimbare pana la Brusturet.
Intrarea in Cheile pisicii: bolovani alunecosi, maluri noroioase si abrupte, zgomot ca de apa mare venind si mult soare.
Aici, deja ne imaginam ajunsi la Brusturet,
ne-am uitat cu jind inspre creasta
si am luat-o la vale.
Asta se vedea pe geam de la "cazare"...
A doua zi, inspre Dambovicioara. Niste baieti care se pregateau de zor pentru gratar au declarat ca le-ar fi si lor de folos niste "combinizoane din astea albastre"... adica niste izoprene... ar dormi mai bine!
Ziceam ca mi-ar placea o casuta de-asta verde prin zona
sau o cabana de vis!
De aici ne-a cules un microbuz care ne-a dus pana la autogara din Campulung
si-am incalecat p-o sa!

Niciun comentariu: